ارتباط مستقیم با مشتری اطلاعات زیادی را از گروه مشتریان در اختیار شما قرار می دهد. این مسئله سبب می شود سرنخ هایی را برای تماس مجدد در اختیار داشته باشید و همچنین یک رابطه مداوم را بین شما و مشتری می سازد. همچنین اگر فروش تلفنی طبق اصول و خلاقیت انجام گیرد می‌تواند نرخ تبدیل مشتریان را افزایش داده و هزینه تبلیغات و فروش را کاهش دهد.

هنر فروش تلفنی سرنخ های کسب شده را از طریق تماس های ما مداوم به فروش نهایی منجر می کند. اطلاعات دقیقی از سابقه فعالیت مشتری و ویژگی های شخصیتی او در فرم های تماس یا crm جمع‌آوری می‌شود بنابراین یک پارامتر مهم به شمار می آید.
همچنین راهکارهایی که برای فروش تلفنی موفق وجود دارد بسیار متنوع است. فروش تلفنی قابلیت برای کاهش هزینه ها را نیز دارا میباشد.
بازاریابی تلفنی هزینه های ایاب و ذهاب به منظور پروموشن میدهد و تنها از طریق معرفی کانال های ارتباطی صورت می گیرد. همکاری با فروشندگان مقتدر و متقاعد گر و حرفه‌ای باعث میشود مشتری بداند شما در کار خود متخصص هستید و می توانید به بهترین وجه ممکن که مشکلات او را حل کنید. همچنین فرایند اعتمادسازی نیز به سرعت انجام می گیرد.

مزایای فروش تلفنی برای کسب و کار چیست؟

تلفنی ,های ,مشتری ,گیرد ,هزینه ,کاهش ,فروش تلفنی ,در اختیار ,را از ,از طریق ,می گیرد

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


king-war kiananet mahsa1990-2006 مرجع بازی ها و برنامه های رویائی وبلاگ هلو رشتی انجمن معلولین ضایعه نخاعی نوید بروجرد تجارت الکترونيک - E-commerce مطالب اینترنتی طراحي سايت ملي سايت - طراحي وب سايت examenglish